Jsme certifikovaný partner eTargetu:

Staňte se naším fanouškem
na Facebooku:

Provozujeme vlastní portál BožíCeny.cz na srovnání cen a katalog firem:
Stáhněte si letáky PPC, SEO
Porovnání Facebook versus Google reklama
Reklama na Google je výhodnější jako reklama na Facebooku.
Nejdříve investujte do reklamy na Google, Seznam.cz a eTargetu, až následně do reklamy na Facebooku.
Reklama na Facebooku
|
Reklama v Google
|
-
Výhoda:
Reklamu je možné přesně zacílit podle věkové kategorie, pohlaví, zájmů, jazyků, regionu a vzdělání.
|
-
Výhoda:
Reklamu je možné výborně zacílit, reklama se zobrazí návštěvníkům, kteří mají zájem o informace nebo koupi Vašich produktů a služeb.
|
-
Nevýhoda:
Reklama na Facebooku neumožňuje detailní měření efektivity reklamní kampaně. Facebook neodměří počet konverzí (nákupy).
|
-
Výhoda:
Dá se měřit efektivita. Jestli máte internetový obchod, dá se zjistit např. že "za 1500 Kč kreditu u Vás nakupilo 7 zákazníků zboží v hodnotě 12 500 Kč".
|
-
Výhoda:
Velké množství zobrazení reklamy. Budovaní značky a image. Stále rostoucí počet uživatelů na Facebooku. Facebook je jedničkou mezi sociálními sítěmi.
|
-
Výhoda:
Při využití kontextové reklamy Google je možné vytvořit působivou reklamní kampaň. Na rozdíl od Facebooku
je možné mít nejen textovou reklamu, ale i reklamu bannerovou. Budovaní značky a image.
|
Kontaktujte nás ohledně internetové reklamy a PPC