Zaregistrovat do Novinek e-mailem
 


Jsme certifikovaný partner eTargetu:


Staňte se naším fanouškem
na Facebooku:

Facebook, staňte se fanouškem ByznysWebu na Facebooku, nabídka PPC reklamy a SEO.


Provozujeme vlastní portál BožíCeny.cz na srovnání cen a katalog firem:


Stáhněte si letáky PPC, SEO

 

 

Porovnání Facebook versus Google reklama

Reklama na Google je výhodnější jako reklama na Facebooku.

Nejdříve investujte do reklamy na Google, Seznam.cz a eTargetu, až následně do reklamy na Facebooku.

Reklama na Facebooku

Reklama v Google

  • Výhoda:
    Reklamu je možné přesně zacílit podle věkové kategorie, pohlaví, zájmů, jazyků, regionu a vzdělání.
  • Výhoda:
    Reklamu je možné výborně zacílit, reklama se zobrazí návštěvníkům, kteří mají zájem o informace nebo koupi Vašich produktů a služeb.
  • Nevýhoda:
    Reklama na Facebooku neumožňuje detailní měření efektivity reklamní kampaně. Facebook neodměří počet konverzí (nákupy).
  • Výhoda:
    Dá se měřit efektivita. Jestli máte internetový obchod, dá se zjistit např. že "za 1500 Kč kreditu u Vás nakupilo 7 zákazníků zboží v hodnotě 12 500 Kč".
  • Výhoda:
    Velké množství zobrazení reklamy. Budovaní značky a image. Stále rostoucí počet uživatelů na Facebooku. Facebook je jedničkou mezi sociálními sítěmi.
  • Výhoda:
    Při využití kontextové reklamy Google je možné vytvořit působivou reklamní kampaň. Na rozdíl od Facebooku
    je možné mít nejen textovou reklamu, ale i reklamu bannerovou. Budovaní značky a image.



Kontaktujte nás ohledně internetové reklamy a PPC

Jméno a příjmení *:
Telefon:
Název webu:
E-mail:
Mám zájem o služby:Registrace firmy na Facebooku
Registrace do vyhledávačů
Další poznámky *:
Dokažte, že jste člověk! Vyřešte tento příklad  + *